lørdag 24. juli 2010

Det nærmer seg hjemreise...

Hallo igjen!
Nå har vi kjørt langt og lenger enn langt i ødemarka, og det har vært lite tilgang på Internett og dermed også lite (dvs. ingen) skriving her. Turen fra Darwin har gått kjempebra, ungene har vært veldig tålmodige, spesielt på dager med opptil 60 mil å kjøre. De fikk sett "den store. røde steinen", så da var målet med kjøreturen oppnådd. Jeg fikk dessuten sett Kings Canyon, og ikke minst gått en lang tur der, og det var en utrolig spesiell opplevelse. Jeg skal legge ut flere bilder etter hvert (sikkert ikke før jeg kommer hjem), for jeg ligger litt på etterskudd når det gjelder akkurat den biten.

Akkurat nå er vi i Warrnambool. Campingplassen har oppvarmet basseng, til krapylas store lykke. Dette blir siste natt i campingbilen, for i morgen har vi tenkt å koste på oss et motellrom slik at vi får ordentlig med plass til å pakke kofferter og rydde/vaske bil. Og ikke minst ligge i ei ordentlig seng den siste natta før vi skal pakke oss ombord på flyet hjem.

I morgen skal vi kjøre "Great Ocean Road", en kjempefin rute langs kysten av Victoria. Jeg har vært her et par ganger før, men det spiller ingen rolle.

Så nå er turen snart over, og det er jo selvsagt litt trist. Men vi har opplevd masse, og det skal bli godt å komme hjem også. Selv om den lange flyturen ikke frister all verden...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar